JustFire

Skip to Main Content »

 

U heeft geen producten in uw winkelwagen.

Klachten

Klachten.

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening of onze producten. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Immers wordt Service met een hoofdletter geschreven bij ons.

Onze gegevens:
JustFire
Venloseweg 38
5931GTTegelen
E-mail: service@justfire.com
Telefoon: 077-2030010 optie 1 (verkoop)

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 12 uur na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waarbij wij zijn aangesloten.  Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).